tisdag 2 februari 2010

fortsättning

Tack för maten det var gott köttet smaka igelkott...
Tack för maten rätt och slätt, vad får vi till efterrät..
Tusen tack, musen sprack

Maten smakade helt okej kunde kryddat lite mer men man lär så länge man lever.
Dagen gick kanon idag med radion som spelade på högsta volym, korna gick villigt till mjölkningen. Glada över att den överröstade min ljuva stämma tror till och med att det finns cd spelare. Inte gjort många knop mer idag än att jobbba, vaknade vid åtta idag då gick jag upp och släppte ut hunden sedan gick jag och la mig igen. Vaknade först efter nio så utvilad och pigg så underbart. Men nu är klockan nio och jag ska nog ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen och läsa några sidor av min bok.

Godnatt vi mötes åter imorgon och då ska jag ta tag i mitt liv!!!
INte ligga på latsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar