fredag 26 februari 2010

Ladda upp..

En veckas semester går alldeles för fort men imorgon bär det av hemåt, så jag hoppas att jag kommer att kunna ta mig ett sista åk. JUst det får ju inte yttra dom orden "ett sista åk" då vet vi ju alla hur det kommer att sluta.
Går rätt bra men kände igår att långkallingarna stramade åt mer på högerknäet efter två dagars åkande.
När man känner att ena benet sjuknit ner några centimeter, då har man åkt färdigt, finito
Men jag sörjer inte för om några timmar så börjar after skin!!!
Har under den gångna veckan laddat upp med ett eller flera glas vin och whisky men ikväll så blir det röj.
Vi drar till fjällen fest hela kvällen...

Vad gör jag då under min lediga tid eftersom jag inte spenderat den så mycket i backen. Har på mindre än en vecka hunnit läsa tre böcker har en kvar som jag tänkte ta tag i på resan hem imorgon.
Men nu kommer mina män hem, Pelle och Jocke så då ska vi nog börja förfesta. Resten utav gruppen spelar kortspel men ni vet ju kära vänner sen innan att jag är världens sämsta förlorare. Därför ger jag mig inte ens in i leken, vi har ju en 8 timmars färd hem imorgon.

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar