tisdag 16 februari 2010

Frisk...

Morning bitches

Har ätit lite hälsofrukost nu bestående av proviva fruktdryck, grönt te med en smutta honung, macka med leverpastej gurka och en macka med onsala korv. Nu måste jag ju ha proppat kroppen på med vitaminer och ja jag vet inte allt, men frisk är jag ju så det måste ju funka.
Hamnade i en situation som just nu är ohållbar, sitter och bloggar samtidigt som jag ser på teve och under tiden pratar jag i telefon med Pelle. Ja som sagt situationen Var ohållbar, Pelle tyckte jag var för disträ och la på, missade hela debatten på teven och fick skriva om texten på bloggen för där hade jag skrivit helt fel.
Men försöka duger
Ska snart svida om till långkalsonger och termobyxer, ut i kylan och bege mig till stallet ska bara mocka idag. Men vet att om jag åker nu så är Marie där så då får jag sällskap och nån att tjöta med ;)
Det är de bästa

Dagens nyhet:
Kan ni tänka er det snöar ute, jag är helt i Chock
Snö i detta land där vintarna är så milda och där snart hela vinterlandet smält på grund av klimatet. Ja jag säger det igen jag är lika chockad varje gång jag ställer mig på trappen och snön når upp till räcket.
Överväldigag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar