måndag 8 februari 2010

morning bitches

Jaha så gick det med den sovmorgonen vaknade vid halv åtta, fortfarande med huvudvärk nästan så att jag börjar tro att jag gnisslar tänder. Det kan man ju få headick av har jag hört, somnande ju inte förens efter ett inatt, blir alltid så när jag är övertrött och verkligen behöver sova. Men nej då säger kroppen i stället fuck you och sedan börjar den pumpa fram adrenaline från ingenstans....
Måste börja tänka om

" Jag får lixom ingen ordning på mitt liv"
har i alla fall ätit frukost nu och ska lägga mig i soffan en stund, kolla på nån bra film kanske och sen får jag ta tag i livet. Skjuter upp allt vad gäller hästar, städ och tvätt några timmar till. Vill inte,orkar inte förmår inte att vara en hurtig liten hemmafru idag...
Haha tänk er mig som hemmafru, näe jag vet tanken är omöjlig och slåss bort fort av resterande innehåll som måste fylla upp min hjärna.
Jättehjärna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar