lördag 20 februari 2010

Ralf Gyllenhammar

Ja nu har jag packat halvvägs det som inte är packat är det som inte torkat ännu...
Men är med både längtan och lite lätt dämpad ångest som jag inväntar semester resan. Kommer att tillbringa många timmar med mycke folk på liten yta...
Jaja det ordnar sig nog
Kan ju alltid gå ut med hunden eller sätta mig på after skin om jag måste lugna nerverna.

Ni kanske åxå känner att ni behöver muntas upp eller tänka på något annat. Då kan jag verkligen rekomendera att gå in på p3 hemsida och lyssna på gårdagens återvinningsintervju med Ralf Gyllenhammar. Så jävla underbar denna människa är, han får smilgroparna att åka upp snäppet längre än vanligt. Detta är en förebild för hur man hoppas att man kommer att bli med årens gång.
Ralf Gyllenhammar om du läser detta så hoppas jag att du kommer att befinna dig på Metal Town i sommar. För då kommer jag likt förra året står längst framme vid staketet och vråla tills rösten faller...
Kan ju även tillägga att mitt frikort faller just nu på Ralfie =)


Melodifestivalen pågår just nu och in på scen låt nr 6
Den hette Timotej med hej kom och hjälp mig

Va fan skjut mig långsamt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar