tisdag 18 maj 2010

Vår??

Hungrig och lite smått irriterad fick jag sätta in fläskpannkakan i ugnen då den inte var färdig (enligt mig)
Har hunnit med en hel del denna dagen bland annat att klippa gräset, diska vika tvätt.
Har bara ett promblem just nu och det är att jag inte får upp luckan till tvättmaskinen. Den har gått i baklås!!!
Jag har massa kläder som ligger i den och som legat där sen i lördags. Lyckas jag inte få up luckjäveln i kväll så har jag inga underkläder tills imorgon.
Då får jag väl nalla av Pelle men det blir ju inte riktigt detsamma.

Va fullt upp på jobbet och blev som vanligt lite sen då jag var tvungen att seminera lite kor innan dom fick gå ut för natten. Joppe och Dusty slockade med en gång när vi kom hem.
Dom har bara suttit i bilen och vilat en liten stund då det ös regnade, annars har dom varit på språng hela dagen. Dusty vill nog hemskt gärna gå ner till ån och ta sig ett dopp. Vi får se när det är väder och hinns med.

Ja idag kan man klaga på värdet i alla fall, klippte gräset i linne och shorts. Kanske att det blir sommar i alla fall, men ibland börjar man att undra. Längtar tills första doppet, första kvällen på uteserveringen, första picknicken!! Det finns så mycke man längtar till med sommaren men den går ju över så fort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar