tisdag 25 maj 2010

Vad sysslar jag med?

Jises
Börjar undra vad jag sysslade med igår egentligen med tanke på att jag var ledig??
Pelle var åxå ledig så vi hade ytterligare en hel dag tillsammans.
Hann att fixa trädgårds landet, planera inför helgen och sedan var vi i Påskallavik och lämnade pallkragar till familjen Sunesson.
Sen var vi inte hemma förens halv tio och då hade jag väl glömt bloggen för länge sen och bara riktade in mig på sängläge.

Ju fler dagar som passerar till helgen inser jag hur mycke arbete det krävs med ett 25 års kalas..
Men nu hoppas vi bara på att det blir fint väder och god mat.

Har idag äntligen fått en ny tvättmaskin!!
Eller ja ny och ny en begagnad men bara den funkar så skiter jag i vilket. Har inte tvätta på en vecka och måste ta i med hårdhandskarna om jag ska få nått gjort till på lördag.
Lovade visst chefen att jobba på söndag!
Hur nu det kunde hända, men ska ju slå första skörden då så vet att det är mycke att göra.
Every day =)

Det är då man trivs bäst
Nu sitter jag och lyssnar lite på antagningen till Eurovision Fy FAN vilken skit musik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar