tisdag 4 maj 2010

Prestera mera

Har precis avslutat en delikat måltid bestående av mamma scans köttbullar med stuvade makaroner. Icke att förakta en sådan svensson måltid =)
Jag vet My Sunesson du kan ju rulla egna köttbullar ja visst men nu är det faktiskt så att mamma scans är bland dom godaste. Godare än dom flesta hemmagjorda så nu var det sagt ja ja döm mig bara jag kommer aldrig att bli en superduper hemmafru som rullar köttbullar och lagar sju sortes kakor. Uek sen när började jag uppskatta torra kakor som endast smakar smör och socker??
Never

Det enda som återstår av dagen är att slänga in en maskin tvätt och sedan ta en snabb dusch så var jag färdig. Känns som att det mest är skit på teven ändån så det är en bra ursäkt för att få krypa i säng tidigt. Måste komma ihåg att klippa gräset det började visst växa i alla fall men som tur var så regnade det idag hehehe.
To bad

Annars då jo känns som att jag lyckades arbeta effektivt under dagen hann både mocka skit och diska rent amman, seminera och ringormsvaccinera. För varje ny dag som gryr försöker man alltid att prestera lite bättre än gårdagen, är en del av min livstil.
Likadant hur många timmar man än jobbar kan man alltid åstadkomma fler. Sånna frågor är ständigt cirkulerande tankar som vägrar att lägga sig i min vänstra hjärnhalva, eller menar jag den högra??
Skit samma ni förstår poängen

Imorgon ska det sättas potatis inte så Linda ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar