torsdag 6 maj 2010

Go kväll

Nej hujeda mig nu fåe de noe allt ta å bli sängen minsann...
Hann att klippa gräset och vika tvätten innan jag begav mig till jobbet, väl där var det som vanligt.
Jobb,jobb
Provmjölkade idag och i värsta fall så får jag provmjölka själv imorgon, får se om chefen inser att han behöver stiga upp. Petitesser det är sånt som alltid löser sig ;)

Måste erkänna att trotts att det är Maj månad och ni kanske anser att det är vår så lika fan va jag tvungen att ta på mig långkallingarna idag. Sweinerei va kallt det var om jag bara hade haft min mössa på jobbet, men den har jag visst slängt in i vintergarderåben.
Ja kan ju inte påstå att jag känner mig som en svensk viking men kylan börjar att tära på mig.
Jag vill ha heta dagar och svalkande bad!

Hann precis hem och slänga in fläskpannkakan i ugnen så kom grannen förbi och ville gå en kvälls promenad. Visst sa jag ska bara slänga i mig llita käk först sen efter 20 min va vi på språng. En timmes promenad och llite mör i benen så satt det fint med en dusch, insåg att det satt lite intorkat ko bajs i håret.
Jaja shit happends

Nu ska jag göra som resten av flocken slumra in i djup sömn och snarka ikapp.
Nassi nassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar