söndag 2 maj 2010

Valborg







Okej nu var det för länge sen jag satt och knappade på datan och under de tre senaste dagarna har det varit väldigt mycke och allt är värt ett eget inlägg så jag backar några dagar så vi kommer ifatt.


I fredags var det i alla fall Valborg men jag och Adina startade dagen med att lasta in mina två hästar och sen begav vi oss till skåne för att dumpa av dom.
6 timmar i bilen med gott sällskap är aldrig fel TUSEN TACK Adina för att du räddade min dag...
Väl hemma var det bara att hoppa in i duschen och piffa till sig lagom tills gästerna kom. Räknade jag rätt var vi elva stycken mänskliga varelser och fem hundar.

Full rulle!!!


Hade nog den bästa valborg ever med massa god mat och gott sällskap.
Just nu känner jag mig väldigt lyckligt lottad som har så många underbara vänner.¨
Ibland är livet rätt härligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar