onsdag 5 maj 2010

Gaska upp er lite

FAAN ännu en gång lyckades jag komma åt fel jävla knapp....
Så för att lyckas trösta mig själv så börjar jag nalla på skålen med chips som jag stått emot i snart en vecka.
Känner att jag har en väldigt hängiven spekulant som mer än gärna roffar åt sig alla smulor som missar mitt gomsegel.
Undrar egentligen hur han hamnade i soffan...

Oj vilken motivation jag har för att skapa ett blogginlägg som kommer att göra era ögon till mötes, men ack så ointressant mitt liv är just nu.
Ni vet när det inte spelar någon roll om jag skulle lyckas skapa världsfred, känner mig lika hopplös i alla fall.
När man börjar undra vad man ska bli när man blir stor?
Som tur är så uppnår min längd endast till 150 så på grund av detta minskar ju chansen att jag måste bestämma mig.
Eller?

Beslutsångest, prestationsångset några tingest som förföljer mig Nej men vad fan nu får vi ju ta att lätta upp stämningen så att ni inte får depressions ångest...

En låt för damen.

" När kukarna står upp som hammarskaft och Fittorna rinner som hallonsaft
JA då är det VÅR"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar