måndag 31 maj 2010

25 års fest!!!

Måndag morgon och jag känner mig fortfarande seg efter helgen.
Vilket jävla röj det var, den som tog sig upp igår innan 12 är värd en applåd!!

26 Personer hittade ner till grillstugan som ligger vid ån, en del hade redan samlats upp redan innan och tagit sig en stänkare.

18:00 Började kalaset med lite välkomstdrink och mingel sedan serverades det grillat vildsvin med hemmagjord potatis sallad och tillbehör. Innan sista man hunnit få sin mat serverad hade en vodka flaska redan tagit slut.
Grillmästare var vår goda hyresvärd Ingmar och Carina hade inte blivit en sån toppen kväll utan deras hjälp.

Efter en god middag blev det lite lekar och vädergudarna var med oss hela kvällen så vi undslapp regn.
Och spriten flödade under timmarnas gång.

21:00 Eftrerrätt: ca sju kilo frukt sallad och rabarberpaj med glass och grädde och en skvätt kaffe med några glas avec ;)
Kvällen gick över till natt som nästan gick över till morgon och vid tre var kalaset så gått som färdigt.
Då vinglade siste man ut på vägen i väntan på skjutsen hem
Pelle, JOcke och jag begav oss hemåt med två väldigt trötta valpar i famnen.

Jag hoppas att alla hade en rolig helkväll för det hade i alla fall jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar