lördag 15 maj 2010

Pelle 25!!

Födelsedagsbarnet i egen hög person!






Detta lyckades Joppe åstadkomma under tiden jag slog in Pelles paket (NEJ)


HURRA,HURRA,HURrA
Morgonen börjades med lite skönsång och paketutdelning sedan åkte vi till lotsen för att äta frukost.
Ja nu anses alltså Pelle vara lite äldre och lite visare.
Men så vitt jag kan se hittar jag varken några rynkor eller gråa hår, kan ju vara så att han fortfarande lever på sitt barnasinne.

På eftermiddagen hade vi lite kalas med tårtor och annat som hör till, det var full rulle med paket, kaffe och sen alla hundar som for runt.
Joppe, Jenna,Dusty
Fast Dusty låg mest i viloläge under bordet i fall nån skulle tappa en liten bit ;)
Efter kalaset var det uppehåll i ca 20 minuter sedan åkte vi in till stan och bowlade.


Jocke, Pelle, jag, Riche och Anna
Tror att jag vann i mitt lag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar