lördag 22 maj 2010

Lördag

Nämen ännu en arbetsdag...
Men vädret har varit på topp så det förgyllde min dag men däremot kan jag ju säga att jag har två valpar som varit väldigt billiga idag. Har både Joppe och Jenna å ja Dusty han sköter sig själv TAck och lov.
Försökte att ta det lite lugnt mellan passen idag men dom två ligisterna hade inte en tanke på att växla ner. Pricken över i:et va nog när jag diskade och tyckte att det blev väldigt tyst ni vet (nu hittar dom på dumheter). Mycke riktigt dom tog sig friheten att passera våran tomt ut på vägen och över till grannen.
Tada...

Igår var det Pelles och min lediga dag ihop =)¨
Började med en tripp till stan och åt frukost på Homgrens.
Fortsatte sen med årets första hoj tur i sokskenet och för att njuta lite extra av dagen åkte vi ännu en gång in till stan för att dinera.
Blev en två rätters på Byttan helt ok, inte som Gröna stugan men men dög åt oss.

Det var alles just nu är det Americas funniest home video kan varken sluta titta eller skratta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar