onsdag 12 maj 2010

Försäljare

Inser inte riktigt vad jag har gjort??
Men det ringde en försäljare från ppm pensioner och pratade konstant i 12 minuter under den tiden hann jag säga hmm typ fem gånger. Jisses snacka om att smörja munlädret, det måste vara så inpräntat att han endast behövde trycka på repeat knappen.
Men nu hoppas jag verkligen att han ser till att min pension skjuter i höjden och att jag är mångmiljonär den dagen jag går hem.
Säkert...

Men nu känns det som han slösade bort en del tid så jag får nog lägga på ett kol och städa lite. På lördag ska Pelle ha kalas så nu får man se till att jaga iväg alla dammråttor och skrubba alla mattor. Fixa maten för här vet jag en som ska ställa te me kalas.

Joppe och Dusty har hållt låda hela morgonen men nu sover dom som två stockar och snarkar ikapp. Skulle behöva måla fönsterfoder men regnet hänger i luften så det kan vara att utmana ödet.
To bad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar