måndag 31 maj 2010

Ruskväder

Imorgon är det 1:a juni förstår ni gott folk va det innebär??
Soliga dagar och svalkande bad men som vädret ser ut nu så lär det ju inte bli sommar förens Juli. Idag var jag så jävla less på det så väl hemma efter jobbet tappade jag upp ett bad, letade rätt på en ostbågepåse jag visste skulle vara gömd nånstans.
Legat och värmt mig med en gottepåse och jag anser att jag var värd det.

Pelle och jag skulle ju leva hälsosamt men eftersom han säger blant nej till allt snask så kan jag ju inte bara lämna påsen till att mögla. Nej som sagt vi slänger allt för mycke mat så det Pelle ratar får jag offra mig för ;)
Vad gör man inte för framtiden och miljön.

Imorgon är det tänkt att vi ska slå första skörden men är det sånt här väder kan vi ju glömma det. Bätter att dra täcket över huvet och hyra en go film det lät inte så illa.
Men det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar