måndag 10 maj 2010

75 års FEST

Ja äntligen så kom årets stora Party...
Pappa som fyllt 50 och Nina som fyllde 25 i lördags så blev det ett hej dundrandes kalas, då första gästen fick gå hem innan elva då hon var lite på pickalurven.
Vi lyckades att klämma in 52 personer i den lilla Pro lokalen men det gjorde så lite då det var väldigt högt i tak.
Kvällen spenderade vi med att äta massa god mat och dryck, sedan var det tre glada trubadurer som underhöll oss och framåt småtimmarna var det tipspromenad och presentöppning. Så fortskred natten och framåt ett så begav jag mig hemåt med Maja som hade somnat på soffan. Hur och när Pelle och Pappa kom hem det har jag ingen aning om men trotts att det känns segt efter två dar så glädjer det mig att Pelle har det ännu värre.
Kunde även under gårdagen konstatera att ett Tivoli hade kommit till stan och hade landat på våran trädgård. Som tur var så bestod vädret av regn,blåst och kallt så det var väldigt få besökande som ville prova på fiskdammen eller kasta bollar.
Trotts att det hade delats ut givmilt med fribiljetter....



Men väl hemma igår efter att hämtat upp alla hundar och inhandlat det nödvändigaste så tillbringade Pelle och jag resten av kvällen med glass och Avatar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar