måndag 10 maj 2010

Måndag kväll

Ja här sitter jag och ska snart hoppa in i duschen, jag ska bara...
Som Alfons brukar säga
Kan knappt tro att det är maj månad då jag fortfarande går runt i mössa och långkalsonger. Bara det blir fint väder till helgen då Pelle fyller år.
Å hans överraskningspresent blev ju tyvärr upptäckt i helgen då min kära syster yster råkade lägga den fina komentaren.
- Ja just det ska ni låna min längenhet då ni ska gå på Metal town???
Sen blev det en besvärlig tystnad och en syster som insåg att detta kommer att göra ont....
I och med att Pelle satt brevid henne och började bokstavligt talat asgarva.
Suprise

Mina karlar hade lagat världens goaste köttfärslimpa med potatis och sås. Det må jag säga att ibland är man lyckligt lottad som både har en man och vänner som fixar maten åt en.

Men för att återgå till nuet, duschen var det ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar