torsdag 1 april 2010

April,påsk,jobb

Voi,voi
Slappar i soffan och väntar på Sveriges värsta bilförare!!
Eller ja intresset för det programmet kommer nog mer från Pelles sida jag kommer nog att läsa en bok under tiden...
Både skärtorsdag och första april
Försökte dra ett första april skämt för chefen men det tog inte så bra
Jag sa att det fattades djur som vi hade hämtat igår, vi måste ha glömt dom eller har dom rymt!
Men han sa bara jaja det händer för jämnan att det fattas lite djur...
Haha skrattade jag lite osäkert April,APril ett skämt jaja haha
Jättekul My Sunesson.

Inte en enda påskkärring har plingat på våran dörr va fan är alla???
Jag fick till och med muta grannens barn så att dom skulle trycka i sig några colanappar och sura puckar. Ja resten av godiset råkade visst jag äta upp igår, inte fan kunde ju jag veta att Pelle köpt det till påskkärringarna.
Behöver inte inhandla mer sötsaker, känns som att det ändå kommer att bli för mycke av den varan under helgen.
Till alla er som är lediga under helgen
Good for you

Men har låtsatsfirat ikväll med att Pelle bjöd mig på Sushi och på lunchen var jag på Rasta med Christer. Så nu har jag fått i mig den näringen jag behöver =)

2 kommentarer:

  1. Att vara modern och följa bloggar när man är 74+ är inte det lättaste när man inte behärskar tekniken och inte har någon dator. Då är det utmärkt att läsa högt för mormor och farmor. De uppskattar dina inlägg mycket. Jag tycker att jag är riktigt duktig på att läsa dina texter med inlevelse och engagemang. Påskkramar mamma & co.

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja alla åldrar och kategorier är välkommna att följa bloggen. Helst med stor entusiasm!!

    SvaraRadera