torsdag 22 april 2010

Go,go,go!!

Hur sjutton kunde detta hända???
Klockan har snart passerat tio och jag är precis hemkommen från allt och alla.
Tillbringat en stor del av dagen i en gammal volvo bm från tidigt 1800 tal...
En sån där röd traktor som dricker olja likt ryssar dricke koskenkorva och för att inte få nedsatt hörsel använde jag hörlurar ovanpå mössa. Radion drog jag upp på högsta volym och sedan var det bara att köra. Hamnade jag i fel vindzon blev det korsdrag i mina något glappa och sneda sidodörrar.
What more can I say än att när man tillbringat 4 timmar i en sådan skönhet skakar kroppen äben efter det att man klivit ur maskinen.
Så för den som undrar har jag suttit och ringvältat några hektar, sen tog det ju typ 40 min att bara köra ut till vallarna.
Nåja va hemma efter tre då var det bara ta en snabb lunch sedan vila en snabbis och sätta igång med maten.

Spagetti och köttfärsås =)
Me like

Nu har jag då tillbringat resten av kvällen hos Martina på Mary Kay party, jo blev visst lite lotion i påsen på saker man bara "måste ha".
Gick du på den lätta
ja det gjorde jag satt precis och funderade varför aldrig män åker i väg på shopping kvällar. Jo därför att dom är inte lika lättlurade, dom tänker efter en gång innan dom köper något. Men lika glad är jag för det för jag vet ju att med mina nya produkter kommer jag inte ha några rynkor vid 45 års ålder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar