fredag 16 april 2010

Bra start på dagen

Satt under gårdagen och väntade på att datorn skulle bli ledig men när klockan slagit tio så kallade sängen på mig.
Joppe fick sin andra spruta igår han gav ifrån sig ett litet pip sen var det klart.
Finns vissa förmåner med att ens chef är veterinär =)
När jag väl kom hem låg tre trötta varelser i soffan Jocke,Pelle och Joppe
Väl hemma hann jag börja med maten så ringer Gustav mfl och säger att dom kommer och väldgästar oss om en stund...
PELLE börja städa är det första som kommer ur mig
Ja ja så länge vi bjöd på kaffe så såg dom nog förbi mitt berg med tvätt jag ej hunnit vika än.

Men som sagt bor man på landet hinner man inte springa ner till macken och handlar bullar om det blir främmande sent. Nej och baka hann jag inte heller göra så vill ni ha lite fikabröd om ni ska svänga in på kavelbrosågen, så ring gärna nån timme innan så vi har en chans att fixa fram annat är mariekex och riskaka...
Varit uppe sen halv åtta känner mig utvilad och pigg, ska göra mig iordning om en stund och sen bege mig in till kalmar för att fika med Linda.

Det uppskattas =)
Pelle och Jocke begav sig precis iväg på roadtrip för att hämta valpen, ja Jockes valp vi har så det räcker....

2 kommentarer:

  1. hehe säker på att du inte ska ha en till ;)

    SvaraRadera
  2. haha det räcker med två ligister, vänta bara förstår du snart vad jag pratar om ;)

    SvaraRadera