onsdag 28 april 2010

Betes släpp!

Idag var det premiär för kossorna att komma ut på grönbete, ja förtillfället så existerar det ju knappt nått bete. Fast det gör inte så mycke bara dom får komma ut och lufta sig lite =)
Hade en förkskole klass från staden till åskådare som la den ena komentaren efter den andra.
Hann inte svara klart på första frågan innan dom hade hunnit med att ställa fem till...
Jag beundrar verkligen förskole lärare som står ut och har sånt tålamod med dessa frågvisa men alltid lika ärliga barn.
Själv har jag just nu en väldigt envis hundvalp som på alla sätt försöker komma på nya sätt att ta sig upp i soffan. Trotts mina hundra NEEJ så kanske man lyckas till sist
Haha Glöm det!

Men nu känns det verkligen som att våren är på väg och på lördag ska vi ha öppet hus i den nya laggån. Så då ska det putsas och städas, får väl ta tag i det imorgon under tiden som jag seminarer och mjölkar ;)

Har precis satt mig ner i soffan, Pelle och jag har varit inne och storhandlat på City Gross. Tog ju en liten tur förbi Ikea och åt lite mat åxå så slapp man disken.
Jätte lätt och jätte gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar