fredag 9 april 2010

Tired

Provmjölkningen avklarad ska bara fylla i de sista papprena...
Va en seg My som mjölkade, varit igång två dar i rad så nu börjar kroppen säga ifrån men har bara helgen kvar.
Hoppas jag
Hannes min tyska praktikant mjölkade och jag fixade proverna men hjälpte till när jag hann med. Enda problemet är att golvet var på det lägsta så jag fick stå på tå när jag mjölkade, hade det varit så varje dag hade jag nog sträckt ut benen nån centimeter.
Måste ta mig i kragen och bege mig till stallet snart sen hem och laga mat till mannen.
Vi har bestämt oss för att bli hälsosamma så igår blev det pastasallad med kassler.
Idag blir det Risotto på Quinoa med räkor
+ Ingen öl, ska man leva sunt så ska det inte intagas nån malt,jäst och humle

Får se hur det kommer att gå skulle visst gå en lång runda idag åxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar