söndag 18 april 2010

En snabbis

Ja så känns mitt liv just nu
Är hela tiden på väg nånstans och för det mesta är det till jobbet eller från jobbet.
Så allt annat blir mest att man måste göra det snabbt så man hinner med.
tex man åker lite snabbt till stallet sen åker man och tar en snabb fika, en snabbis förbi affären och handlar and so on..
Städa undan lite snabbt och under tiden ska man både äta frukost och borsta tänderna.
Jag är jävligt trött på detta just nu!!!!

Å ser inte ljuset då jag vet att vårbruket just har börjat och jag är fullt medveten om att vi måste börja stängsla, släppa ut kvigorna, kalvarna, korna.
I vilken ände ska jag börja?
Sen på tisdag blir det en sväng förbi torpet, lovade att hjälpa eleverna inför helgen då det är SM i Showmanship. Så har ni vägarna förbi åk dit och njut av lite frisk lantluft samtidigt som ni erbjuds bulle och mjölk Å framförallt underhållning.

Ja hinner inte skriva så mycke mer idag ska snart krypa ner i sängen och hoppas på en natt fylld med sömn....
In your dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar