måndag 12 april 2010

Hälsokost

Ännu en dag till ända!!
Tiden går som vanligt lite för fort som alltid när våren börjar att blomma ut...
Blev några timmars jobb idag åxå
Sovmorgon ??
Men tog mig ledigt på torsdag, frågade inte ens om det var ok jag krävde bara att få en dags ledigt.
Det var inga men där inte
Dusty och Joppe har precis kört fullt ös här hemma det låter lite som en två takt möter fyrtakt.
Joppes jaktinstinkt håller på att utvecklas till det positiva, igår hade han ståndskall på en fiskmås =)
Sedan rymmer han in till grannen för att jaga upp deras katter i trädet.
Mohaha

Har precis ätit klart, spagetti och köttfärsås
Det är så sjukt gott och varje gång äter jag alltid lite för mycke, så lätt att bara ta "lite till".
Pelle och jag har bestämt oss för att bli renlevnads människor till beachen 2010.
Detta innebär att vi kommer äta mycke sallad, fullkorns produkter, linser mm och vi ska endast dricka ett glas vin eller en öl under lördagen.
Sen ska det ner mycke vitaminer som man hittar i diverse frukter, plockgodis och nötter....
Ja va fan lite måste man ju få njuta


Har inte läst en bok på en vecka känner mig helt lost, nu får jag fan skärpa mig
Behave women

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar