lördag 3 april 2010

Påsk-middag

Började morgonen med några timmars arbete icke att förakta..
Sedan hann jag hem sova en stund sen ut med hundarna på en promenad, försöker förtvivlat att hitta på ett eller flera sätt att trötta ut ligisten på.
Jaja han sov ju i alla fall i bilen på väg ut till Pelles päron, sen var det bara öppna bildörren så va det high life again!!
Där var det massa roliga människor, påskfjädrar lite godis en stor jordhög, en död rutten fågel.
Själv fick vi massa god mat, godis, kaffe, snaps om man så ville, ännu mer godis (går alltid ner).
Så nu känns det som att jag kommer kunna rulla fram efter helgen, vet att den ej är slut.
Påsken är lite som dagen efter midsommar då man lovar sig själv dyrt och heligt att aldrig mer underskatta alkoholens påverkan. Fast Påsken handlar mer om att man lovar sig själv att inte ens titta på plockgodiset förens till midsommar...

Fick lite klagomål över att jag ska lägga in lite fler bilder och inlägg under en dag.
Karin och Magnus
Lovar att jag hädanefter ska göra tre inlägg per dag+ foton för att hålla er uppdaterade.
( Va det första april idag?)

God Jul och Gott nytt år
Nu ska jag bara hugga in på mina cheesballs som legat öppna under natten, ja det man har hemma måste ju ätas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar