torsdag 15 april 2010

Förbannad

Vet ni hur "glad" man blir när man varit ute med hundarna en timme sen går man in för att gå på toa.
Vad händer?
Joppe springer in i köket och lägger världens jävla korv!!!
Matte är förtillfället vansinnig även för att vandalen springer över till grannen och jagar deras katter. Så fråga min inte idag hur det går med Joppe, ni kommer inte att få något trevligt svar. Fråga mig i stället varför jag inte jobbar, det är ju inte så att jag legat däck denna dagen åxå.
Så min chef tyckte ju att jag kunde ta kvällen då eftersom jag var "FRISK" ni förstår det är mycke nu.
Kanske att jag tar ett pass i helgen i stället sa ja.

Kvittar vad man än gör, vilka beslut man än tar så blir alltid någon besviken eller arg.
Rätta mig im jag har fel

Vill bara att Pelle ska komma hem från jobbet så jag har nån att prata med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar