söndag 4 april 2010

Inlägg nr 1

Skynda sig lite
Kom precis hem från jobbet sista morgonen på två dar, för nu drar jag till Gotland.
Färjan går vid nio ikväll så innan dess ska jag hinna packa, åka till stallet och mocka, på kalas hos Farmor som fyller år imorgon och sist men inte minst hem till familjen Sunesson och avnjuta en middag.
Skulle köpt frukost på vägen hem från jobbet men Allans öppnade inte förens vid tio så det får nog bli frulle inne på stan. Kan det va så att jag har sån tur att jag lyckas muta med mig Pelle till Ikea....
Ja känner ínte att dagen kommer stå still i alla fall!

Måste springa igenom duschen då jag känner en stark odör av Ko, sur mjölk, lite stänk av urin och bajs. Just det inte glömma att packa ja, hehe
Vad ska jag då åstadkomma på Gotland?
Jo ja ska väcka intresset för barn och vuxna så att dom lär sig styla och fixa kalv/ko inför utställning. Kommer att bli två heldagar med olika tema i kursen, ska även ha en föreläsning när vi var i Belgien och kom hem med en EM pokal i näven.
Har ingen aning om hur upplägget ser ut men det brukar alltid lösa sig efter hand, ordning i kaoset så att säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar