söndag 25 april 2010

Always

Hur lyckades jag hamna i ett virrvarv av hårtussar, valptänder och bjäbbande fyrtaktare?
Jo just det jag lovade ju att vara hundvakt åt dom små liven medans herrarna är ute och jagar.
Så jag hoppas för deras skull att dom skjuter något så att det var mödan värt ;)

Hehe när det går bra med två små vildar dom roar sig själv och sen faller dom i djup sömn, väntar just nu på att sömnen ska infalla.
Nu kanske???

Hade inget Val vid middagen igår kväll..
Till kvällen blev det just grillad Val hm ja har ännu inte bestämt i vilken kategori jag ska stoppa middagen i. Idag fick jag en Flygande Jacob när jag kom hem den landade som en smäck i min mage. Vilket filurigt inlägg jag lyckats att komponera under dagen men som sagt nu är jag vääldigt mätt i magen...

Tusen tack musen sprack..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar