tisdag 13 april 2010

Introduktion

Okej vill bara förklara en gång för alla hur det funkar om ni vill lägga till en komentar.
Vet att systemet är rätt fucked up men here it comes
Gå in på lägg till komentarer sedan trycker ni fram starta ett google konto.
Då skriver ni bara in eran mailadress, sen är det bara att skriva på.
Så nu hoppas jag att kommentarerna kommer att välla in

Tack på förhand ;)

Har även fått klagomål på mina felstavningar, gramatiska inlägg och allt annat skit jag inte kan formulera på riktig svenska.
Mitt vokabulär kanske skiljer sig från mängden eller så lyssnade jag inte på de antal svenska lektioner som erbjudits under åren.
Så kom igen bring it on vad mer ska jag ändra på!!!
Kanske att jag är jävligt illa på att english speak

How do you feel me?
I dont feel again you

Annars jo tack jävligt irriterad på skvallret vi måste ha för att få bekräftelse på vårt eget tråkiga liv. Att känna glädjen över andras "misslyckande", ett måste för att få den svenska svensson att känna sig lite lyckligare (för tillfället)
So go and fuck your self

2 kommentarer:

  1. Du vet att du ca 10 mil norrut har mänsklig tillgång till grammatiktips, interpunktion (hur du ska använda , och .) och andra skrivregler. Hör av dig om du är intresserad! =D

    SvaraRadera