tisdag 13 april 2010

Försöka duger

Gick upp i morse och kände mig lite seg, knaprade i mig två mackor sen åkte jag till jobbet.
Hann precis byta om och börja skrapa så kom frukosten upp igen.
Två gånger men tapper som jag vill anse mig vara så fortsatte jag att mjölka till Hannes kom vid sex. Då sa han att jag kunde åka hem Thank You, Sorry sa jag bara sen åkte jag hem.

Något förvånade va hundarna när arbetsdagen var så pass kort och man kan ägna resten åt att bara busa!!
Nej tack
Men ska inte klaga just nu ligger jag under täcket med en kopp te och tittar på Barnen i Bullerbyn.
Ringde chefen innan frukost och joda sov mycke och drick så hör av dig när du känner dig bättre.
- Är det någon som behöver semineras?
Ja 672
- Då fixar jag det
Min chef är helt amazing fatta att hon fick barn i lördags och nu var de världens mest självklara sak att gå ut och seminera.
SUPERWOMAN visst finns dom =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar