söndag 11 april 2010

today, tomorrow

Usch klockan är redan halv nio bara duschen och sängen kvar sedan var denna dagen över.
Blev positivt överrasskad när jag kom hem och köttet låg på grillen mums.
Till förrätt serverades det sparris med parmaskinka
Till varmrätt blev det grillat kött med sallad och vitlöksmarinerade champinjoner
Kan kvällen bli bättre???
Det enda som fattas i mitt liv just nu är en sovmorgon, jag ber bara om en!!!
Trodde det skulle bli imorgon men kom på att jag ska vara inne i stan vid åtta imorgon och klippa mig, hur jävla pantad kan man vara. Boka in så tidigt på morgonen det ska fan bara vara jag till en sån sak.
Hade varit härligt med en ledig dag men tar eftermiddan imorgon, jaja kan ju vila i graven.
Trotts att jag tillbringat de senaste två veckorna i laggån så lika fan tyckte jag att det var så skönt att bara fixa det sista innan jag gick hem.
Finns ingen bättre känsla när man känner att man har full koll och allt bara flyter på, synd bara att det händer så sällan.
Lovar att imorgon när jag kommer till jobbet kommer allt att vara kaos så jag får njuta lite av dagen så länge den varar.

Det får nog vara så för idag har inte så mycke inspiration för att komma med världens inlägg
So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar