lördag 10 april 2010

En lördag??

Sitter och väntar på att fläskpannkakan ska bli färdig, hungern river i min arma mage!!!
Kan tänka mig att resten av befolkningen sitter med ett glas vin i handen och just avslutat en tre rätters måltid. Men icke på Kavelbrovägen nej,nej här får det duga med fläskpannkaka och en stor stark....
Fick ju även en chipspåse igår men den "råkade" jag äta upp idag på förmiddan oups.
Men plan B får då vara att ta tabberas på den annans som är kvar =)
Ja så det blir nog lördag för mig och Pelle åxå

Kom hem vid halv nio från både jobbet och stallet så nu är man lagom seg och i mitt stilla sinne börjar jag på nått jävla deprimerande vis räkna timmarna tills klockan ringer.
04:20 Sheisse
Fast just nu är det rätt lugnt på jobbet inga kalvkor eller andra sjuka djur som tar upp ens tid så jag kan ju snozA till 04:40 =)
Med lite vilja så går allt!!!
Bara hoppas att jag inte behöver jobba på måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar