onsdag 31 mars 2010

Lagt om min plan....

Det är för tillfället mycke NEJ, inte in där, GÅ ut därifrån, Vad GÖr du
LOss,inte äta det!!!
Försök att damsuga huset när en hund i ren protest bara lägger sig framför dammsugaren och den andra hänger sig fast vid byxbenet. Utifrån ser det nog ut som att jag fösöker att köra över den ena hunden medans jag tar på mig byxorna.
Vad ska grannarna säga
Va rätt lugn natt ändå, ändrat min strategi
Joppe vill ut halv fem yes säger jag, släpper ut han själv står jag innanför dörren och kollar ut genom fönstret. Släpper in honom och håller han inte tyst när jag sätter ner han i buren slänger jag in honom i vardagsrummet, där Dusty sover....
Där kan han skrika hur mycke han vill det bekommer mig ändå inte

Sen kan jag gå upp när jag vaknar =)
Brilliant!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar