lördag 6 mars 2010

Utgång...

Ja sitter i den tidiga morgontimmen och njuter lite av lugnet på landet
Vaknade av mig själv vid halv sju, borde ju vara trött va ju inte hemma fören två inatt. Blev visst en runda in till Linda igår kväll, kollade andra chansen och åt chips. Pelle och jag slog sten, sax, påse om vem som skulle köra.

LOtten föll på mig, fine tänkte jag med tanke på att nästa helg kommer det bli sånt röj när pappa har Femtio års fest. ÅÅ sedan pratar jag med min mor i telefon som säger att festen eventuellt blir inställd pga Hela familjen ligger i influensa. Men under kan komma att ske, även att jag denna gång drog nitlott.

Hade i alla fall jätte trevligt ute och efter det att klockan tickade på begav vi oss in till city. Blev ett stopp på O´learys, hur mycke folk som helst och jävligt go musik.
Det uppskattas, å Pelle som från början sa att vi skúlle vara hemma senast tolv, ja han fick jag i princip dra ut från puben. Annars hade han nog varit kvar där ännu
Körde i alla fall förbi shell och inhandlade en french HOt dog med fransk sås, sedan var det bara plattan i mattan mot Törsbo. Tog inte många minuter innan jag föll i djup sömn och vaknar konstigt nog en halv timme innan klockan ringer.

Gick upp i bara pyamasen och hoppade i termobyxorna+ vinter jackan klättrade jag upp på min rosa cykel och trampade iväg till stallet. Givetvis var min trogne Dusty åxå med =)
Fodrade bara hästarna sen kommer Petra och släpper ut dom, så nu ska jag nog ta mig ett glas mjölk och sedan krypa ner i värmen hos min hårt sovande sambo.

På återseende

(klockan är nu 07:30)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar