torsdag 4 mars 2010

Cold

Inte konstigt att jag kände mig trött och hade lite huvudvärk igår.
Idag rinner näsan och huvet känns som bly, kanske att jag har fått en lättare släng av förkylning. Shit nu börjar ögonen att rinna åxå Dam it
Vaknade vi sju i morse släppte ut Dusty och gick sedan å la mig en timme till. Hann äta lite frukost sedan började telefonen ringa.
Ring, ring insåg att jag hade telefontid idag då jag har avverkat typ tre samtal på en timme. Så nu inser jag att jag måste skynda mig på härifrån. Har inte tid att smörja munlädret hela dagen, det blir ju ingen jävel rik på.
Inte jag i alla fall men hade det varit så hade jag inte klagat ;)
Money, money, money

En så här underbar dag ska jag nog fortsätta att klippa kor och städa fram våren, det som göms i snö kommer upp i tö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar