tisdag 23 mars 2010

inte mycke nytt.

Jag trodde i ärlighetens namn att en viss Joppe skulle vara död hela kvällen efter en 10 timmars dag på jobbet.
Men nej just i detta nu håller slänger han sig över Dusty och leker "fånga svansen"
Leken går ut på att ta sats och sedan springa allt man har för att bita sig fast och hänga i Dustys välpälsade svans.
Leken uppskattas inte lika mycke från Dustys håll men han ger nog igen
tids nog
Va en del att göra på jobbet idag sedan kom kvävebilen och avelsrådgivaren. Gick igenom lite kor och tjurar som ska användas. Går och klurar lite på våren som kommer ska jag orka eller inte ja det återstår att se.

Läste visst ut en bok till igår kunde inte hålla mig....
Kriminalroman-Partyt
Helt ok
Har ytterligare tre böcker i min Billy bokhylla som ska ögnas igenom, sen får jag införskaffa fler ;) Vet redan vilka böcker jag ska fylla upp den med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar