måndag 22 mars 2010

Omotiverad

Solen bländar mig totalt, slår mig som ett baseboll trä i huvet i desperation för att få tränga sig in. Lyckan borde ju vara total en sån här dag då våren sprudlar och fåglarna precis kommit på hur sången ska vrålas fram.
Inte kvittra som så många säger nej,nej det ska vrålas för detta är inträdes porten av vad 2010 har att erbjuda oss.
Trotts detta så har min vinterdvala/motivation inte tagit sig till allt detta.
Jag sitter fortfarande i min soffa och bara vill spendera min lediga tid inne med en god bok. Skita i hur verkligheten är därute jag ser den, men jag lyckas inte ändå ta den till mig.
Kan det bara vara så att min förkylning som ännu hänger sig kvar gör så att min huvud söker efter sömn. Eller är det så enkelt att jag bara är omotiverad till vad livet har att erbjuda och just nu inte vill öppna dörren.

Hatar när jag inte har övertempot i kroppen, när jag får i trean är det som att det inte går att växla upp. Inte än i alla fall ju mer jag trampar på gasen desto mer rusar bara motorn
Kanske att jag skulle prova att slänga i backen eller har jag kommit till en återvändsgränd??

My Sunesson vad fan ska du göra med ditt liv???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar