onsdag 24 mars 2010

Famous and glory

Nu sover dom så då får jag passa på, jag har en vovve vid mina fötter och en i knäet.
Det är inte Dusty på 50 kilo som ligger i knäet och ja vi ligger i soffan allihopa
Vad ska mamma säga...

Men för er alla nya som gamla vänner,ovänner och dom som kan tänkas bli framtida vänner så vill jag bara uppmärksamma er om att denna blogg är endast till för rikedom och berömmelse.
FÖR MIN DEL ALLTSÅ
Vad händer då om mina planer går i stöpet och jag inte kommer att få tillträde till den röda mattan, som jag vet matchar mina röda pumps och min svarta rockabilly klänning.
Jo som tur är har jag en syster som förtillfället kämpar föbrilt för att rädda östersjön det i sig kan ju generera en del bidrag. Kanske inte massa berömmelse inom kändis världen dock.
Men hon håller även på att skriva böcker och vet med säkerhet att hon kommer att lyckas ge ut bok på bok. Så där har vi en back up och nu när hon är singel så kan hon ju ta med mig på alla premiärer och stureplansfester som komma skall ;)
Anser att denna plan är tillförlitlig, om inte så har jag ju ytterligare en plan.
Men det måste ju vara i sista skriket för att jag ska genomföra den
Fan det är ju bara peppra in silikon i pattarna vika ut sig och sedan ha en kaxig attityd....
Återigen

Vad ska mamma säga???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar