lördag 20 mars 2010

Fullt ös!!

Medvetslös
Va uppe vid fyra och kissade Joppe sedan gav jag han ett ben tryckte ner han i buren och sa SOV NU...
En halv timme senare ringde klockan, upp och hoppa kossorna väntar.
Va helt själv idag inte ens radion gjorde mig sällskap, så gick i min egen takt och nynnade på diverse låtar. Har ju i princip tappat rösten så blev dessvärre ingen sjönsång.
Färdig med allt vid nio sedan kom vi hem till familjen som gjort iordning te. Fick precis bryta upp för helan och halvan höll på att riva huset, sen tog det fem minuter så sov dom som slagna hjältar.
Känner mig åxå lite sliten men har ju bara 3 pass kvar denna helg sedan är jag ju ledig. Känns surt att veta att jag måste pallra mig till stallet nån gång under dagen. Men har två kartor Ipren kvar så då vet jag ju va det blir till lunch i alla fall :)

Visst känns det lite som att våren är på väg, hela bakgården är översvämmad och man börjar kunna urskilja det "gröna" gräset som sticker fram. Det snöar inte längre, det regnar
Ge mig vår, vår

Snart kommer även shoppingsuget, vårtrender, uteservering ååååå nu börjar jag bara längta.
Ska nog göra som resterande familj gör, vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar