måndag 22 mars 2010

måndag

Måndag morgon och jag har lyckats få mig nån timmes sömn efter det att vi steg upp vid halv sex imorse. Va uppe inatt vid två en vända sedan fick jag sova några timmar till. Gick en liten sväng på morgonen gav hundarna mat sedan slockande Joppe i min famn. Han tycker att det mysigaste som finns är att krypa upp i famnen och sussa tills buset tar över.
Ska snart till stallet har ju lite hundvakt där =)
Funderar på att laga soppa åt mannen idag som jag vet har tandvärk, men vad för soppa får nog googla det.
Sedan har jag en massa jag måste göra, alltid dessa ständiga måste.
Tvätta
Diska
Dammsuga
Byta sängkläder

Läst ut min senaste bok
Andreas Carlsson- Live to Win
Helt klart ett bra inspirerande bok till att vilja ta sig dit drömmarna faller...
Fyra toasters av fem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar