fredag 12 mars 2010

valpen hemma

Sitter i soffan och försöker att hålla fast vid filten jag har i knäet.
Har ett envist vildjur som försöker slita den döda massan i stycken!
Var i Skåne igår kväll och hämtade Joppe (död eller levande)
Han sov hela vägen hem sedan äntrade han scenen här hemma med storm, han började med att riva ut alla halsdukar sedan sprang han iväg med min tröja. Men för det mesta var han en stor plåga för Dusty, han hoppar upp för att försöka nå öronen men när det misslyckades fick han tag på svansen och hängde efter i den i stället.
Dusty tycker nog att den lilla valpen just nu mest är pest och pina
Han kommer att komma över det

Natten gick okej Joppe vaknade efter tre sedan ville han gå ut, ha mat, busa ja allt på en gång. När klockan slagit halv fem fick Pelle ta över, jobbet väntade men det var med tungt huvud jag mjölkade alla korna idag. Hann i alla fall sova nån timme nu efter det att jag kommit hem här går det för tillfället i 120 knyck.
Ska man sova måste man tvångshålla honom i fem minuter sen börjar han snarka, lite för mycke som händer för att man ska inse att man är skitslut.
Det kan inte vara lätt att vara valp alltid

Bilder kommer jag ska bara hitta min kamera( vart jag nu kan ha lagt den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar