måndag 29 mars 2010

Sjung ut!!

Våren är här nu väntar vi med stor förväntan på sommaren =)
Flyttade ut sinkorna på bete idag och då vet man att bollen är i rullning
Solen sken under mjölkningen och efter mitt arbetspass så var jag tvungen att stanna till vid bilen och insupa dofterna av fuktig vårvind.
Snart säger det bara pang så är träden gröna, blommorna slår ut och man kan gå i t-shirt.
Jag ska inte längta förmycke för det blir som allt annat, vips så är det över.

Hinner inte komponera jättemycke denna dag klockan är ju för sjutton halv tio, måste vrida fötterna st 35 till trappstegen som tar mig upp till min sultan säng.
Ska bara få med mig mannen som sitter och spelar teve-spel ja lika barn leka bäst eller hur man nu säger.
Eller ja mannen sambon blir det väl förtillfället men självklart ska han ju bli min man, han vet bara inte om det än. ÅÅ vägrar han får jag väl köpa den förbannade ringen själv, men har ingen brådska vi har ju hela livet på oss....
ÅÅ vägrar han det då låser jag in honom i källaren och döper om mig till Fritzl
Ja det är så man gör för att leva LYCKLIGA i alla sina dagar mohahaha

Det jag egentligen vill säga är att JAG ÄLSKAR PER CARLSSON
Är så stolt över dig och över allt du har gjort under den tiden jag fått ta del av ditt liv, å jag hoppas att det bara är början. För du är mitt allt och ju mer tiden går desto mer njuter jag vad livet har att ernjuda mig =)
Så som sagt det bli antingen ett liv fyllt utav kärlek eller ett liv fyllt utav ångest instängd i en källare, så det är bara att välja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar