söndag 7 mars 2010

Suntag

Härliga söndag
Efter en tidig morgon i stallet hade jag ändå så pass mycke tid kvar av dagen att jag kunde unna mig att krypa ner hos Pelle en stund...
Vaknade igen vid tio, då det var dags för frukost hade en charmerande sambi som var allt annat än social. Bli lätt så när alkoholen krypen på dagen efter, själv var min hälsa på tipp topp ;)´

Under dagen har jag även hunnit att städa baka sega rutor och framåt eftermiddagen kom Linda, Zacko och Jocke på besök. Då fick vi avnjuta de delikata kakorna med kaffe till och efter det blev det en långrunda i solen. Så om man sammanfattar det hela har vi tillbringat dagen i goda vänners lag.

Fick ett samtal från chefen som undrade om jag kunde hoppa in i eftermiddag
Ja det hade ju gått om han inte ringt med två timmars varsel, lite framförhållning om jag får be. Men hoppas att det löste sig, va nog i princip första gången jag tackade nej till jobb. Kanske håller på att bli sjuk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar