söndag 28 mars 2010

tiden går

Hade inte mycke tid över till att blogga igår då hela dagen gick åt annat.
Hade ju exteriör dag med Srb klubben igår, Eva Hultman var där och gick igenom nya bestämmelser mm.
Eva är en av de få personer jag ser upp till, hon är en av de människor som fångat upp mitt intresse om avel och utställning. Hennes ödmjuka sätt och positiva tänkande, en mentor för livet.
Blev några timmars diskussion och genomgång sen var jag tvungen att bege mig medans resten av herrskapet fortsatte med pizza och öl.

Hem en snabbis och fixa iordning mig sen åkte Pelle och jag till St Sigfrid där det var kroppkakedag med Pers jobb. För min del blev det 2 bodycakes sedan var min kvot fylld
Joppe gjorde storlagen entre när tog med honom in...
Alla barnen ville pussa och klappa honom tills en viss person sa att han åt småbarn till frukost. Då blev det tomt...
Blev inte alltför sent då vi var hemma redan vid halv elva men jättetrevligt tillställning.

Nu blir det nog lite fika och slagga på soffan nån timme
Nassi nassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar