torsdag 15 mars 2012

Prickikorven

I två veckors tid har jag läst lappen som suttit uppe på dagis.
"Vattenkoppor går, håll koll på ditt barn"
Jag har ryckt på axlarna och sagt Wilda kommer ju garanterat få sina små prickar då A och K åker på semester.
På söndag åker dom till Sälen och igår hittade vi 1,2,4 stycken små röda prickar på den lilla barnakroppen.
Det är lugnt nu eftersom jag har helgen är jag ledig idag och på Måndag.
Sen får vi se...
Hela denna ledig dag var uppbokad med lek, fika och skvaller med familjen från Kulltorp, men det är nu inställt.
Vi får väl sitta hemma kolla på Pippi och fundera ut vad som ska lagas till kvällen.

Wilda är hur pigg som helst, vaknar mellan 05:30-6:00.
Jag försöker förklara för henne att när mamma har en ledig dag då får man ta sovmorgon
"MM"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar