torsdag 27 oktober 2011

Dagen som gått

Efter några dagars socialt uppehåll så kom Wilda kompis Emilia och hälsade på. Detta arma lilla barn som inte gjort annat än hängt på höften och gnällt den sista tiden blev som förbytt. Det var som att hon fick nya batterier, ni vet duracell typen som bara går och går.
Hon skulle visa Emilia allt hon kunde skrika,krypa,krypa fort,matvägra,stå upp i stolen,bita mamma,dra Emilia i håret,vinka och klappa händerna.
Emilia själv var mest intresserad av Dusty och tyckte nog Wilda var en pain in the ass men höll god min då Wilda faktiskt är tre veckor äldre.
Man ska ju ha respekt för dom äldre...
Men barnen fick roa sig bäst dom ville medans Ellan och jag hade kafferep, visserligen var det hon som stod för bullarna. Men jag å andra sidan kunde bjuda på vanligt bryggkaffe i mina designade kaffekoppar.
När Emilia och hennes mamma sen åkte hem fick vi ta igen oss lite i soffan.

Sen under kvällen hann jag tvätta bort alla matrester och dra en kam genom håret sen åkte jag med Malin bort till en liten butik i trekanten.
Ljuva Ting
Råkade visst lätta på lädret lite och slänga fram nån hundring i förbifarten. Imorgon blir det Sjukhuset och gymmet som gäller sen ska Pelle och jag gå och välja ut dom riktiga ringarna. Tydligen gills det inte att förlova sig med fantomenring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar