söndag 23 oktober 2011

25 jordsnurr och en fantomenring

Jaha så var det då dagen D
Den började med flaggan i topp då Wildas tänder växer som ogräs så Pelle och jag fått sova i skift för att re ut natten.
Vid 9:00 gick jag upp till sovrummet och sa
- Nu byts vi av för nu ska du upp och sjunga för mig!
Pelle släpade sig upp men efter en stund gjorde han entre med frukostbrickan i högsta hugg iklädd kavaj och kalsonger.
Han gör det med stil må jag säga
Hålögda och något slitna efter natten drar Pelle fram asken och visar upp fantomringen (köpt på Oj Toy) som ligger och väntar på mig.
- Jaha sa jag varför inte
Vi skålade champang som smakade torrt såhär innan frukost
Wilda välte omkull frukostbrickan, tet rann ut över hela sängen.
Efter att vi torkat upp och slängt ut sängkläderna tittar Pelle upp på mig
- Eller vill du att jag ska gå ner på knä??
-Äsch skit i det nu går vi och äter frukost
Frukosten blev tyst och vi tuggade ur en stund sen satt vi bara och kollade på Wilda som höll låda.
Pelle:
- Detta blev ju inte så jävla romantiskt
Jag:
- Ja hade du förväntat dig att jag skulle börja lipa eller?? För får jag bara hälla i mig lite mer skumpa så kommer det nog till kvällen.
Han ryckte på axlarna sen gick han och bytte bajsblöja.

Dagen fortsatte och det blev den bästa 25 års dagen ever.
Med massa fina paket och gratulationer så nu tror jag minsann att jag ska fylla 25 nästa år också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar