tisdag 29 juni 2010

Nu ska vi ut på MYGGjakt...

Morning bitches
eller jag morgon klockan är strax efter elva och jag öppnade datorn för några timmar sedan men det kom upp saker på vägen.
What ever
Telefonen ringde, Joppe åt i chipspåsen, telefonen ringde lite till ja ni vet...
Natten spenderade Pelle och jag i vardagsrummet då hela sovrummet hade invaderats av ondskefulla blodsugande MYGG.
Vi försökte tappert att sno bygga ett litet näste för att undkomma dom plågsamma sticken men icke, dom elaka varelsernas gaddar kan gå igenom betong om de skulle vara så.
Sagt och gjort vi tog med oss madrassen och hundarna sedan bäddade vi alla fyra ner oss i vardagsrummet.
Kan ju bara informera att Joppe fortfarande ligger på madrassen med ett gosedjur vid sidan av och huvet på kudden.
Livsnjutare där
Va så mysigt och båda glömde bort att vi skulle jobba under morgondagen så vi tittade på film och åt chips för glatta livet.
Men tröttheten tog ut sin rätt och till slut somnade vi Pelle med 2 hundar utspridda på madrassen, och jag i soffan =)

Nu längtar jag till semestern
Men måste till jobbet

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar