lördag 5 juni 2010

Tiden går

Vet att jag ursäktar mig varje gång jag skriver ett nytt inlägg, känns som att det börjar bli en ful vana. Men när väl 25 års festen var över var det 1:a skörden som drog igång.
Fick ju in det mesta denna vecka men haft laggån själv några dagar sen tar jag några timmar imorgon åxå, då chefen skulle köra hö. Så blev inte så mycke tid över åt annat än sömn och matrast.
Bäst att köra på så länge kroppen håller ;)

Den 18-20 juni kommer ju i alla fall Pelle och jag ha lite mini semester då vi beger oss till Metal Town =)
Hur gutt ska inte det bli bara vi två!!!
Älskar ju Herr Carlsson mest av allt.

Men ja lördag kväll och jag sitter ensam med två valpar i soffan och en Dusty ute som försöker varva ner. Påfrestande med två ligister som hänger i svansen.
Men Joppe och jag var ute på äventyr idag.
Packade in oss i bilen sedan åkte vi till kära O-hamn där Lois och Signe väntade på oss. Gick ner och badade med hundarna sen blev det lite fika.
Älskar henne åxå min syster och själsfrände =)
Känner att jag är på väldigt kärleksfullt humör idag, ja va fan man kan inte alltid vara en surkärring.....

Va förbi Farmor och Mormor och tog en fika däråxå.....
Ska nog tillbringa resten av kvällen med en kopp te och en god bok.
Mina män är som vanligt ute på jakt, ja vem vet nån gång kanske dom skjuter nått.
Men vad vet jag

Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar